onsdag 28. oktober 2015

Lollipopkort

I dag har jeg et lollipop kort å vise dere, som jeg lagde på Totentreffet.
Et veldig koselig treff å være med på.

Det er jo så populært med disse kreasjonene om dagen at jeg kunne ikke la være å prøve meg.
Teksten og det nydelig julepapiret er fra  
Til basen brukte jeg 3 strimler med karton i full lengde. Bredden er ca 8cm etter at jeg punchet kanten. Tips: punch kanten på en hel kartong og kutt bredden i etterkant.
Jeg preger kartongen i forhold til mønsterrapporten på den punchede kanten.
Det store papirsugerøret passet i utgangspunktet ikke til prosjektet, så jeg dekket det med bånd.
Det skjønne pip pip motivet er et digistempel fra Strømstad Scrapbooking.
De har mange fine motiv.
På baksiden har jeg brukt en juletekst fra North Star Design.
Papirdesign produkter:
Stempler: PD14925 De beste ønsker
Mønsterark: PD15075 Til ettertanke - Vakre julestjerner
Takk for at du titter innom bloggen min ♥
Klem, Wenche






2 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Et fint lollipopkort med et hærlig motiv:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Carolina Spa sa...

Hej
Underbara motiv, gillar det verkligen.
Hälsningar från Skåpbilar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...