tirsdag 21. januar 2014

Et bleiekort ♥

For en stund tilbake fikk jeg spørsmål om jeg kunne lage et kort til ei som snart skal bli bestemor.
Det sa jeg ja til, og jeg var så glad for at jeg skulle lage babykort til ei jente. 
Jeg har jo nok av rosa papir, blonde og blomster.

Mønsterpapir fra Maja Design, roser fra WOC, perler fra Panduro.
Kantpunch fra EK Success.
Kantene er sydd med maskin.
Det jeg ikke hadde så mye av var baby motiv...
noen har jeg, men det var ingen som fristet å bruke.
Et fargelagt motiv i søpla endte med litt idetørke...sukk...
Etter en stund med litt motivsurfing kjøpte jeg et digimotivet Bebe fra Sugar Nellie,
men jeg ble ikke fornøyd med fargeleggingen. 
Så da ble det bare printet ut i en rødtone som ble sånn passe rosa :)

 
Det finnes mange maler på bleiekort, men jeg lagde min egen i hui og hast.
Det er bare å Google på "diaper card tutorial" så får man mange treff.

  Alle tekstene er fra North Star Stamps.
De har mange flotte tekster som passer til baby.
 
 Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
 
Tusen takk for at du besøker bloggen min
Klemmer, Wenche 

 

23 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Nøøøøøøøj hvor er det bare sødt Wenche. Helt utrolig cute og det passer jo perfekt som du har printet imaget også, det ser smaddergodt ud.

Pinklady 68 sa...

Åå, dette ble jo bare vakkert!! Motiv, ark, pynt og layout helt nyyydelig!!
Ha en fin dag:-)

KLem Laila.

Christina sa...

This is really beautiful Wenche!
Hugs Kristel

SD pooja sa...

What an interesting shape on a cute theme ..lovely card!

Meretekj sa...

Åhh...noe så søtt!

Gitte sa...

Århhh hvor er det flot.

Anne sa...

For en herlig liten bleie da! Nydelig motiv, lekre papirer, og så flott med sømmen! Nydelige perler og blomster.

Klem, Anne.

Pippi sa...

Kjempe vakkert bleie kort!
Fint til fingerspissene som alltid ;)
klem

❤ Kaia sa...

Sååå nydelig Wenche..
Og det motivet var jo bqre såååå søtt...
Nydelige Maja papirer, og lekker bretting...

Klem fra Kaia

Veronique sa...

Så nydelig, Wenche ♥

Klem!

Blossom Cards sa...

what a lovely image and card thanks for sharing with lexis creations this week Rachel DT

Unknown sa...

My oh my this is one gorgeous creation,love the shape, papers,lace just gorgeous thankyou for joining in with us at crafting from the heart and good luck

Riet sa...

This is so wonderful Wenche.

Hugs Riet.xx

Mamapuh sa...

Verkligen ett fint kort - väldigt väldigt vackert!

Angie sa...

Absolutely fabulous card!! Thanks for joining us at Crafting From The Heart! Angie-DT

http://angiescraftblog.blogspot.com/
http://angiesdigistamps.blogspot.com/

Stacey's Creative Corner sa...

This is absolutely stunning! Thanks so much for joining us at Craftin Desert Divas Shaped Card Linky Party!

Donna K sa...

Thank you for sharing this lovely shape card with us at Craftin Desert Diva's! Absolutely gorgeous!

Unknown sa...

Underbart kort!
Du skulle inte kunna rita upp måtten på blöjan åt mig?
Mvh
Liselott
www.ltarning.blogspot.com

paper fun sa...

Very sweet card. The lace around the leg opening is a very pretty touch.

Thanks for joining our fancy folds challenge at Crafts 4 Eternity.

Mari

michele sa...

Beautiful card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

Scrapping4funChallenges sa...

This is a gorgeous Baby Card, I love the Maya Design papers.
Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Issys sa...

Wow! This is just breathtaking! Gorgeous card! Thanks for playing at Scrapping4funchallenges.
Issys

Wendy sa...

Absolutely gorgeous, so adorable....Thanks for playing along with us at A Little Bit Crafty this month.
Wendy xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...